Apple qadceti sıradan çıxdısa bu, əlbəttə ki, stresdir. Çünki təmirin neçəyə başa gələcəyi və nə qədər vaxt aparacağı bəlli deyil. Üstə gəl hələ cihazın “müdaxilədən” sonra nə qədər vaxt çalışacağı da qaranlıqdır. Bəlkə elə təzəsini almaq daha sərfəli olardı?  

iPhone-u və ya Mac-ı sıradan çıxan hər bir kəsin ağlına bu fikirlər gəlib. Amma iSupport servis mərkəzi sayəsində panikaya səbəb yoxdur – bu, rəsmi Apple servis mərkəzidir və onlar texnikanı korporasiyanın standartlarına uyğun təmir edirlər.   


Səlahiyyətli Apple servis mərkəzini digərlərindən fərqləndirən nədir 

İstənilən emalatxanada sizə Apple qadcetinə “ikinci nəfəs verəcəklərini” vəd edəcəklər: batareyanı yeniləyəcək, sınmış ekranı dəyişdirəcək və ya “suda boğulmuşu” həyata qaytaracaqlar. Lakin vəd etmək təmir etmək demək deyil. Hətta usta bunu ürəkdən istəsə belə.  
 
Əvvəla, hər bir Apple cihazının özəllikləri var – məsələn, gizli kabellər. Mütəxəssis onlara zərər verməmək üçün kifayət qədər peşəkar olmalıdır. İkincisi, onun professional avadanlıq və alətləri olmalıdır. Üçüncüsü, ehtiyat hissələri ilə bağlı bir nüans var: Apple yeni və orijinal hissələri yalnız səlahiyyətli xidmətlərə təqdim edir. Qalanları çin və ya işlənmişlərdən istifadə etmək məcburiyyətindədirlər.  

Niyə Apple avadanlığı iSupport servis mərkəzində təmir olunmalıdır 

iSpace ölkəmizdə Apple-ın rəsmi tərəfdaşıdır. Şirkətin strukturuna Apple avadanlığı mağazalar şəbəkəsi və Azərbaycanda Səlahiyyətli Xidmət Provayderi statusuna malik olan yeganə səlahiyyətli servis mərkəzi daxildir.  Bu status bir sıra üstünlüklər verir:  

  1. Keyfiyyət zəmanəti. İşləmək icazəsi almaq üçün iSupport mütəxəssisləri Apple şirkətinin Azərbaycandakı nümayəndələri tərəfindən öyrədilir. Onlar iPhone, iPad, Mac və digər cihazların struktur xüsusiyyətlərini və onlarla işləməyin nüanslarını öyrənirlər. Sonra imtahan verir və sertifikat alırlar. Buna görə də, iSupport mühəndisləri həqiqətən gadcetınız haqqında hər şeyi bilirlər.  
  2. Apple-dən yeni orijinal hissələr. Şirkətin fabrikində qurğuları yığarkən quraşdırılanlarla eyniləri. Apple-ın beynəlxalq zəmanəti onlara da şamil olunur.  
  3. Sürətli təmir. Tələbat çox olan hissələr iSupport-da hər zaman əldədir, buna görə də təmir sadəcə bir neçə günə başa gəlir.  
  4. Apple standartlarına uyğun iş. Mütəxəssislər brend tərəfindən təyin olunmuş reqlamentlərə riayət edirlər: xüsusi avadanlıq və peşəkar alətlərdən istifadə edirlər. Xidmət mərkəzi onları birbaşa Apple-dən alır.  
  5. Təhlükəsizlik. iSupport şəxsi məlumatlarınızın məxfiliyinə zəmanət verir.   
     

Onları iki qrupa bölmək olar: xidmət təmir. Birinci kateqoriyaya iOS, iPadOS və macOS ilə işlə bağlı fəaliyyət aiddir: məlumatların köçürülməsi, tətbiqlərin yüklənilməsi, Apple İD-nin bərpa edilməsi. Eləcə də profilaktik xidmətlər: iPhone və AirPods-da dinamiklərin təmizlənməsi, MacBook-da termopastanın yenilənməsi və s.   

İkinci qrupa isə iPhone, iPad, Apple Watch və MacBook-ların istənilən çətinlikdə təmiri: 

  1. diaqnostika;   
  2. iPhone, MacBook, iMac-ın modul təmiri;   
  3. ekranın, batareyanın, korpusun yenilənməsi;  
  4. Əsas və ya ön kameraların dəyişilməsi;  
  5. AirPods-da rezinlərin dəyişdirilməsi;  
  6. Mac-ın tozdan təmizlənməsi və termopastanın yenilənməsi;   
  7. Korpusu sökmədən dinamiklərin torlarının təmizlənməsi.  

İstisna AirPod-lardır, çünki bunlar ayrıla bilməyən cihazlardır: qüsur aşkar edilərsə, cihaz təmir edilmir, tamamilə dəyişdirilir. Siz iSupport servis mərkəzindən bir AirPods (sağ/sol) və ya onlar üçün qutu ala bilərsiniz.  

Şirkət eyni zamanda cihazın diaqnostikasını həyata keçirir və diaqnostik akt təqdim edir. Bu sizə iPhone-u satmaq istədikdə və bazarda həqiqi dəyərini bilmək istədikdə lazım olacaq. Bundan əlavə, diaqnostik akt cihazın orijinal olduğunu sübut edir və onun dəyərini artıra bilər. 


Təmir və zəmanət: nələri bilmək lazımdır 

Apple avadanlığı üçün zəmanət xidməti yalnız səlahiyyətli servis mərkəzləri tərəfindən həyata keçirilə bilər. Və yalnız onlar qalan zəmanət müddətini saxlayaraq cihazları təmir edə bilərlər. 

Nümunələrlə izah edək: siz tamamilə yeni MacBook-da istehsal qüsuru aşkar etdiniz. İki seçiminiz var: səlahiyyətli xidmət mərkəzinə gedin, orada problemi şirkətin hesabına həll edin. Və ya ən yaxın emalatxanaya gedin və ödənişsiz olaraq haqqınız olan xidmət üçün pul ödəyin. Seçim bəllidir.  

Altı ay əvvəl aldığınız iPhone-u sındırsanız nə olacaq? iSupport servis mərkəzi qalan zəmanət müddətini saxlayaraq ekranınızı əvəz edəcək. Sertifikatlaşdırılmamış emalatxanada təmirdən sonra zəmanət qüvvədən düşəcək. Çünki üçüncü tərəflərin hər hansı müdaxiləsi (buraya cihazın icazəsiz xidmətlərdə açılması daxildir) Apple zəmanət xidmətindən imtina üçün səbəbdir.
 
Bu qayda şirkətin adi emalatxanalarda işin keyfiyyətinə görə məsuliyyət daşımaması ilə əlaqədardır. Mühəndisin səriştəsi, avadanlıqlar və təmirin hansı şəraitdə aparıldığı barədə heç bir məlumat yoxdur. Bundan əlavə, komponentlərlə bağlı nüanslar var: üçüncü tərəf istehsalçıların ehtiyat hissələri cihazın funksionallığını bloklaya bilər. Məsələn, sınmış iPhone displeyi çin ekranı ilə əvəz edilərsə, Face ID bloklanır. Bu, proqram təminatının orijinal olmayan ehtiyat hissələrinə qarşı qorunma mexanizmi ilə bağlıdır.   

Buna görə cihazınıza “ikinci nəfəs verməyin” ən asan və ən etibarlı yolu səlahiyyətli xidmət mərkəzinə müraciət etməkdir.   

Nəticə nədir?   

Apple texnikasının avtorizə edilməmiş servislərdə təmiri lotereya kimidir. Kiminsə bəxti gətirir və cihaz pis-yaxşı öz sahibinə xidmət etməyə davam edir. Kim isə problemlərlə üzləşir və həmin anda əldə edə biləcəyi faydaya qalan zəmanət müddətini fəda edir. Bəs axı premium texnika əldə etdikdə siz eyni səviyyədə xidmət gözləyirsiniz?  

iSupport servis mərkəzi Azərbaycanda yeganə səlahiyyətli Apple servis mərkəzidir. O, 10 ildən çoxdur ki, xidmətlər bazarında fəaliyyət göstərir. Şirkətin mühəndisləri iPhone, iPad, Mac və digər cihazların zəmanətli və ödənişli təmirini həyata keçirir. iSupport-un üstünlüyü ondan ibarətdir ki, o, Apple standartlarına uyğun işləyir və birbaşa brenddən aldığı yeni orijinal hissələrdən istifadə edir. Buna görə də, iSupport servis mərkəzinə müraciət edərkən, təmirin ən yüksək səviyyədə aparılacağından əmin ola bilərsiniz.  

iSupport | Yeni Hayat Plaza
Zərifə Əliyeva küç 111

Be – Ş: 08:00 – 21:00
B: 10:00 – 21:00

+994 12 493 54 34
+994 50 766 00 25

 

 

Hər zaman xəbərdar olun!

Göndərilmələrə abunə olun, yeni aksiyalar və xüsusi qiymətlər barədə ilk məlumatları əldə edin!