Zəmanət
Zəmanət şərtləri
Məhsullara zamanət müddəti 12 ay və ya 90 gün təşkil edir.
Zəmanət müddəti
12 aylıq zəmanət hansı məhsullara aiddir:
- Klaviaturalar
- Apple Watch
- AirPods
- Adapterlər*
- Mauslar
- Apple Pencil
- Apple TV
90 günlük zəmanət hansı məhsullara aiddir:
- Bütün növ kabellər
- Folio Case
- Apple Watch kəmərləri
- EarPods
- Digər aksesuarlar
90 günlük zəmanət hansı məhsullara aiddir:
Zəmanət şərtləri
Alınan istənilən məhsul heç bir şəkildə istifadə edilməmiş, qutusu (qablaşdırma) açılmamış və aktivləşdirmə aparılmamışsa, satış tarixindən etibarən 14 gün ərzində geri qaytarıla bilər.
Apple məhsulları ilə birlikdə satılan və ya təchiz edilən proqram təminatı zəmanətə daxil deyil. Proqram təminatının şərtlərini iSpace lisenziya müqaviləsində tapa bilərsiniz.
Servis mərkəzi zəmanət müddəti ərzində göstərdiyi istehsal qüsurlarını pulsuz aradan qaldırır. Qüsur 14 gün ərzində və ya tərəflərin razılığı ilə başqa müddətdə aradan qaldırılmalıdır. Dəyişdirilən hissələr istehsalçının mülkiyyətinə çevrilir.
* Mağaza və Xidmət Mərkəzi müştərinin kompüterində, cihazında məlumat və proqram təminatının təhlükəsizliyinə görə məsuliyyət daşımır. Proqram təminatının yenidən quraşdırılması (quraşdırılması) və bərpası zəmanətlə nəzərdə tutulmuş işlərin siyahısına daxil edilmir.
* Təmirə ehtiyacı olan məhsullar üçün ehtiyat hissəsi hər bir məhsul üçün seriya nömrəsinə uyğun olaraq Apple şirkəti tərərfindən sifariş əsasında göndərilir. Ehtiyyat hissəsinin ölkəmizə çatdırılma müddəti 14 - 36 gün ərzində dəyişə bilər.
Zəmanət xidmətləri göstərilmir
- Məhsuldakı orijinal seriya nömrəsi silinibsə, zədələnibsə və ya düzəldilibsə
- Məhsulların istifadəsi, saxlanması və daşınması qaydaları pozulduqda
- Mexanik zədələnmə, buxar, maye, kimyəvi maddələrə məruz qalma izləri olduqda, yad cisimlərin, mayelərin, həşəratların məhsul ilə təmasda olduqda və s.
- Xüsusi proqramlar vasitəsilə proqram təminatının sındırılması aşkar edilərsə. Bu halda, məhsul eyni gündən etibarən zəmanətdən çıxarılacaq
- İstehsalçı və satıcıdan asılı olmayan qüsurlar olduqda. Qəza, yanğın, daşqın, hərbi əməliyyatlar və digər fors-major hallar nəticəsində
- Əlavə avadanlığın düzgün qoşulmaması və ya proqram təminatının səhv quraşdırılması nəticəsində yaranan qüsurlar halında
- Bu işi yerinə yetirməyə səlahiyyəti olmayan şəxslərin müdaxiləsi nəticəsində məhsulda izlər varsa. Xüsusilə bu müdaxilə müvafiq sənədləri və səlahiyyəti olmayan xidmət mərkəzi tərəfindən həyata keçirilibsə
- Məhsulun spesifikasiyasında göstərilməyən orijinal olmayan aksessuarlar quraşdırıldıqda, məhsulun düzgün işləməsinə mane olur və ya məhsulun dəyişdirilməsinə səbəb olur. Məhdud istifadə müddəti olan aksesuarlar üçün (batareya, akkumulyator və s.)
- İstehsalçı tərəfindən hazırlanmamış hər hansı bir məhsul üçün
- Proqram təminatının düzgün işləməməsi nəticəsində verilənlər bazası, məxfi söz və ya digər məlumatların itirilməsi səbəbindən
- Məmulatların səthini cızmaq və ya yandırmaqla bəzək üçün hər hansı söz yazıldıqda və ya təsvirlər çəkildikdə. Xüsusi stikerlər istisna olmaqla
- Zəmanət məhsulların, şüşə, plastik, boyalı və emal edilmiş hissələrin mexaniki zədələnməsini əhatə etmir
Hər hansı bir sualınız var?
- Texniki məlumat və məsləhətlər üçün iSpace veb saytına daxil olun
- *Mobil telefon ilə dəstək 30 gün ərzində pulsuzdur.
- +994 (012) 493-54-34
- +994 (050) 766-00-25