Vəzifə Öhdəlikləri:
- B2B segmentində müştəriləri cəlb etmək və axtarmaq (soyuq zənglər, görüşlər)
- Şirkətin xidmətləri üçün müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən etmək
- İş şərtlərini koordinasiya etmək və kommersiya təklifləri hazırlamaq
- Müştərilərlə telefon danışıqları və görüşlər keçirmək
- Əsas tərəfdaşlarla əlaqələrin inkişafı
- Sərgilərdə, konfranslarda və tərəfdaşlarla danışıqlarda iştirak
- Daimi planlama və rəhbərliyə hesabat vermək
Əsas Tələblər:
- Korporativ satışda ən azı 3 illik təcrübə
- Ali təhsil
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq qabiliyyəti (rus dili mütləqdir); ingilis dili biliyi üstünlükdür
- Apple və IT məhsullarına maraq, B2B satış bacarıqlarını inkişaf etdirmək arzusu
- Satışda sənəd dövriyyəsi haqqında biliklər (müqavilələr, mühasibat sənədləri)
Təklif etdiyimiz imkanlar:
- IT avadanlıqları bazarında 1 nömrəli brendlə işləmək imkanı
- Müxtəlif, inkişaf yönümlü tapşırıqlar
- Şirkətin və müştərilərin uğurunu artıran ideyalarla çıxış etmək imkanı
- Korporativ daxili və xarici təlim proqramları
- Sabit əmək haqqı və gəlir artımı imkanları
📍 Texnologiyaları sevən və insanlara dəyər verən yerdə çalışın!